maanantai 14. lokakuuta 2013

I love me 2013

Käytiin lauantaina mun äidin ja Lindan kanssa I love me messuilla. Olin odottanut aika paljonkin messuja, ja mietin päässäni, mitä kaikkea kivaa siellä tänä vuonna olisi.




Suosikkirojut ranteessa :-)

 Startattiin meidän pihasta 12 maissa hyvän reittiohjeistuksen kera. Eiköhän kuitenkin siinä maalisuoralla menty ja eksytty johonkin päin Oulunkylää. Ei kun auto parkkiin ja puhelimen navigaattorit laulamaan. Tiedettiin olevamme ihan lähellä, ja 10 min matkan jälkeen oltiinkin sitten perillä. Mua itteä nauratti meidän tupeksinta aika makoisasti, kun oon kuitenkin messumatkalla kyydissä istunut muutamaankin otteeseen :D.

Perillä oltiin heti yhden jälkeen. Ihmisiä oli hurjasti, mikä oli kyllä arvattavissa, olihan noita messuja varmasti odottanut vähintään joka toinen suomalainen nainen mun lisäksi. Ei keretty kauaakaan kierrellä, kun mulla iski ahdistus siitä väen paljoudesta. Ärsytti, kun ei voinut liikahtaa askeltakaan tönäisemättä vahingossa vierustoveria, eikä vaunut helpottaneet yhtään meininkiä. Äiti tajus tilanteen melko nopeasti, ja kiikutti meidät lähimpään kahvilaan. Uunituore voisilmäpulla, ja mieli koheni kummasti ;-)

Pettymys iski kuitenkin aika nopeasti uudestaan, kun messut eivät vastanneetkaan odotuksiani. Ollessani samaisilla messuilla ensimmäistä kertaa pari vuotta sitten, oli hääjutut aivan omana isona "osastonaan" 2 kerroksessa, mutta nyt se koostui 10 erilaisesta häämekosta, joiden kesken oli yleisöäänestys ja äänestäjien kesken jokin arvonta, sekä koruista. Hääjuoksu oli toki ollut jo samaisena päivänä aikaisemmin, mikä meiltä harmiksi jäi näkemättä. Muutkin osastot jättivät mut vähän kylmäksi, mikä on ehkä osittain mun omakin vika, sillä annoin ihmispaljoudesta johtuvan ärsytyksen vallata vähän liikaa tilaa mun mielestä.

Saatiin me aika kuitenkin kivasti kulumaan, ja tehtiin muutamat hyvät löydötkin. Cocovin piste oli yksi mun suosikeista. Pörräsin siellä kun ampiainen kukkaniityllä tutkailemassa uusia superfoodeja sun muita houkutuksia. Kookosöljyä olin jo jonkin aikaa harkinnut ostavani ( tätä ihoani ajatellen), ja sellaisen putelin sieltä nappasinkin mukaani. Uteliaisuuttani ostin myös pari raakapatukkaa kookoksen ja suklaan makuisina. Olin aiemmin maistanut nakd:in raakapatukoita, ja nuo oli kyllä vähintään yhtä hyviä, ellei jopa parempia! Kuvasaldokin on vähän mitä on, sillä kaikkialle ei ihan noin vain syöksytty kamera ojossa ihmisten läpi, mutta tässäpä näitä.



Titimadamin simppelit korut kivoissa väreissä 


Aivan älyttömän söpöjä nuo tupsulliset myssyt, mutta ei ihan mun tyylisiä




Nää neuleet oli mun ehdottomat lempparit varmaan koko messuilta. Tosi kauniita ja ajattomia. Harmikseni unohdin ottaa valmistajan ylös :(


Kenen sydän ei muka näille sulaisi? Aikuisillekin löytyi ihania herkkuvärejä. 



Aika hurmaava karkkibuffet-idea häihin ;-)


Toi vaaleanpunainen kaunokainen jäi kummittelemaan mun takaraivoon.


Söpöt Ted Bakerit


Pääsisköhän täältä vaunusta joskus ihmisten ilmoille?


Jussi 69 kertoi, kuinka hän oli käyttänyt keittiötään viimeksi joskus reilu 10v sitten, ja silloinkin saanut aikaan vain palohälytyksen. Mikä symppis :D 




Cocovi ja ihanan värikkäästi pakatut superfoodit rivissä. Kerron tarkemmin tosta kookosöljystä, sitten kun oon päässyt testailemaan sitä.



 Herkkukorut oli kyllä positiivinen vahinkobongaus. Elvari korulla oli vaikka minkälaista makeista rivissä killutinmuodossa. Yhdet pääsivät myös mun mukaan, mutta niistä kuvia myöhemmin :-)

Loppujen lopuksi ihan kiva messupäivä siis. Kotiin löydettiin eksymättä ja jatkettiinkin matkaa vielä Paulin ja Lindan kanssa kyläilyreissulle.

-Trina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti