torstai 17. lokakuuta 2013

lemppari koruja

Aloin aikani kuluksi kuvailla mun lempparikoruja ja ajattelin jakaa ne myös täällä.



Tärkeimmät  korut on kiva säilyttää kauniisti. Kaikki lasiset säilytysastiat, missä kansi, Pentik. Kanneton on Ikeasta. Thomas Sabon korurasiat on yksinkertaisen tyylikkäitä. Myytäisiinpä kaikki korut noin söpöissä rasioissa :-)

 

Tossa säilytän mun ehdottomat suosikit, joita käytän melkein päivittäin, korviksia vaihdellen tietysti.



 Nämä syötävän söpöt vaahtokarkkikorvikset nappasin mukaani messuilta.

 Näillä koruilla on mulle paljon tunnearvoa. Kaulakorun oon saanut lahjaksi pikkuveljeltä ja kellon Paulilta. Muut on jotenkin ajan kuluessa juurtuneet mun jatkuvaan käyttöön, enkä osais enää olla ilman niitä :D


 Oon aina tykännyt helmikoruista. Niissä on ajatonta klassisuutta, ja niitä on helppo käyttää minkä tahansa vaatetuksen kanssa. Ne tuovat myös kivasti hehkua kasvoille!!

 Glitteristä oon tehnyt aina parhaat löydöt rannekorujen suhteen. "Meripihkainen" ja turkoosi ovat jo muutaman vuoden takaa, helmiranneke tänä kesänä hankittu.

 Thomas Sabon korut miellyttävät yksinkertaisuudellaan mun silmää todella paljon. Erilaisilla charmeilla, eli riipuksilla tuosta saa tehtyä oman näköisen. Kesällä kuolasin pitkään netistä noita neonvärisiä rannekkeita, ja pitihän sellainen käydä ostamassa omaksi!


Toi meripihkainen väri ja etenkin turkoosi on mun lempparivärejä koruissa. Oikeanpuoleisen aidon meripihkaisen sormuksen sain joskus joululahjaksi äidiltäni. Tuon kultaisen sormuksen äitini on saanut aikanaan rippilahjaksi. Nyt se on siirtynyt eteenpäin mulle, ja joku kaunis päivä se matkaa Lindalle. Kiven tahtoisin käydä siihen vaihtamassa, alkuperäinen kun on hieman kärsinyt. Rakkain kaikista on tietenkin kihlasormus. Prinsessasormukseeni olen enemmän kuin tyytyväinen, parempaa en olisi voinut toivoa. 

 Kaulakoruja en oo ikinä osannut kauheesti käyttää. Pinkki väri toimii kivana piristeenä, ja mustavalkoinen nyt käy muuten vaan mihin tahansa :-)

Kultaisen ketjun olen saanut vauvana ristiäis/rippilahjaksi muoriltani. 


Roikkuvia korviksia ei oo tullut pidettyä Lindan synnyttyä hirveesti. Ne ei varsinkaan nyt oo kauheen käytännölliset, kun Linda osaa jo tarrata niistä kiinni. Aina silloin tällöin ne kuitenkin eksyvät mun korviin, ja aika poikkeuksetta kyseessä on jotkut näistä.


Meikeistä tulossa saman tyylistä heti huomenissa :-)



-Trina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti