sunnuntai 15. joulukuuta 2013

11 + 11 asiaa minusta - haaste

Mulle oli tullut haaste Love beyond words- blogin :n Marialta, ja tässäpä näitä nyt sitten olisi, juttuja minusta :-)

Haastettuna mun kuuluu kertoa 11 asiaa itsestäni, vastata haastajan 11 kysymykseen, sekä keksiä itse 11 kysymystä niille, jotka itse haastan. Haastettujen tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa, eikä takaisinpäin saa enää haastaa. 


11 asiaa minusta:


1. Oon melkoinen sokerihiiri. Syön aivan liikaa herkkuja, ja haluaisin kovasti tästä tavasta eroon, mutta jostain kumman syystä se ei toistaiseksi ole onnistunut.



2. Mun itsekriittisyys on jotain niin käsittämätöntä luokkaa, etten itsekään ymmärrä, mistä se kumpuaa! Ehkä vielä joku päivä opin olemaan itseäni kohtaan lempeämpi. 


3. Kesä on mun lempi vuodenaika, ja voisinkin mielelläni muuttaa aina talveksi johonkin lämpimään. 


4. Siivoaminen ei oo yhtään mun juttu. Välttelen sitä viimeiseen asti, mut sit kun siivoan, siivoan ihan täysillä,niin että seinät heiluu! :D 


5. Mä olen meidän taloudessa se, joka kokoaa kaikki huonekalut yms. koottavat systeemit. Tää on peruja mun iskältä, olin jo pienestä asti tomerana messissä rakentelemassa ja auttamassa erilaisissa projekteissa. 


6. Se, että saa olla äiti, varsinkin noin upealle lapselle, on maailman parasta <3 


7. Oon todellinen kosmetiikkahörhö. Tää nyt on varmaan jokaisen kosmetologin/ alalla olevan ongelma. 


8. Greyn anatomia, sinkkarit ja pako on mun ehdottomat tv-sarja suosikit. 

9. Haluisin kovasti koiran. Mittelspitz tai kleinspitz olis kivoja, tietysti myös chihu kävis ;-) 


10. Pauli on ehkä universumin kiltein ja passaavin mies, kehen oon törmännyt. Onneksi oon tajunnut omia itselleni tollasen aarteen <3 


11. Oli tosi vaikeeta miettiä itestään asioita tähän!! :D


Kysymykset, joihin vastaan:


1. Miten vietät joulusi tänä vuonna?

* Tää onkin meidän perheen ensimmäinen joulu nakeron kanssa. Aatto ollaan Paulin porukoiden mökillä, ja joulupäivänä ajellaan mun porukoiden luokse. Molemmat isovanhemmat pääsee nauttimaan Lindasta :-)

2. Kolme tärkeintä asiaa elämässäsi?

* Linda, Pauli, kaikki lähimmäiset

3. Kun katsot suoraan eteenpäin, mitä näet?

* Lindan nukkumassa sohvalla 

4. Minkälaisessa kodissa asut?

* Omakotitalossa, vanhassa rintamamiestalossa. 

5. Minne haluaisit seuraavaksi matkustaa?

* Joko johonkin tosi eksoottiseen paikkaan palmujen alle, tai Barcelonaan, rakastuin siihen totaalisesti <3

6. Jos saisit toivoa mitä tahansa joululahjaksi, mitä se olisi?

* Että meidän ja lähimmäisten elämässä olisi aina tarpeeksi terveyttä ja rakkautta. 

7. Mikä olet ammatiltasi?

* Kosmetologi

8. Milloin viimeksi itkit?

* En kyllä muista. Panttaan itkua vähän liiaksikin! Eilen oli kyllä tippa hyvin lähellä linssiä, kun sai pitkästä aikaa nauttia ihanien tyttöjen seurasta, olette parhaita <3

9. Rantaloma vai kaupunkiloma?

* Rantaloma, tai sitten edelleen se Barcelona, eli ranta- ja kaupunkiloman yhdistelmä ;-)

10. Ensimmäinen muisto lapsuudestasi?

* Tosi vaikeaa sanoa, mikä nyt sitten onkaan ensimmäinen, mutta muistan, kun mummulassa ollessa sai aina nukkua mummun vieressä, ja kuinka mummu silitti mun päätä niin kauan, kunnes nukahdin! <3

11. Mihin tosi tv-ohjelmaan lähtisit mukaan mieluiten?

* Varmaan The Voice of Finland. Rakastan laulaa, ja oon käynyt yli 5 vuotta laulutunneilla. Olis kiva käydä kattomassa, kuinka tollasessa kisassa pärjäis.


Kysymykset haastetuille:


1. Elämäsi unohtumattomin hetki?
2. Lempiruoka?
3. Kaikkien aikojen lempivaatteesi?
4. Onko olemassa jokin tuoksu, mihin yhdistyy joku tietty muisto?
5. Unelma hääpaikka?
6. kahvi vai tee?
7. Mitä teet työksesi?
8. Inhokki tv-ohjelma?
9. Mikä Disney-hahmo olisit?
10. Mikä olisi ihanne elämäntilanteesi 5 vuoden päästä?
11. Pahin pelkosi? 

Haastetut:






Tässäpä olikin sitten kaikki, ketä keksin haastaa :-)



-Trina





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti