lauantai 18. tammikuuta 2014

ale-ostokset 2

Eli tässä viimein mun ostokset, mitä aleista tarttui mukaan :-)




Tämän ihanan lämpimän neuletakin löysin Cosista. En ollut aikaisemmin käynyt koko liikkeessä, koska jostain ihmeen syystä luulin sen sijaitsevan Kluuvissa?! No, Kluuvilta takaisinpäin kävellessä onneksi bongasin vahingossa Kämpin seinustalta, että siellähän tämä kyseinen liike majailee! Ostin myös perus t-paidan, mutta se on pyykkivuoren keskellä.


Boyfriend-farkut olivat mun ostoslistalla, ja sellaiset onnekseni löytyi tosi edullisesti Zarasta. Tykästyin tuohon haaleaan väriin ja kulutuksiin.


Ehdottomasti paras löytöni aleista, Zaran tartan-kuosinen villakangastakki. 


Kellohelmainen hame oli mulla myös hakusessa, ja niitä löysinkin kaksin kappalein. Tämä polyesteri/elastaani- hame mietitytti mua ensin materiaalinsa vuoksi, mutta se oli tosi kivannäköinen päällä. Nää hameet olivat ainoat normaalihintaiset ostokset, mitä ihmettelin suuresti. Yleensä kun mulle käy niin, että kiinnitän aleissa huomion vaan niihin kevään uutuuksiin. 


Tekonahkainen hame löytyi h&m:stä. Meinas jäädä sovittamatta, sillä koko oli 38. Hyvä että eksyin silti sovariin, koska hame löytyi nuorten osastolta, jossa mitoitus on selvästikin naftimpaa, oli meinaan just passelin kokoinen. 


Tiger of sweden on yksi mun lempimerkeistä, ja alesta jos jostain kannattaa metsästää laadukkaita luottovaatteita. T-paita roikkui yksinäisenä Stockan ale- rekissä, ja ihmettelin, ettei kukaan ollut ehtinyt viedä sitä mukanaan. Tyytyväisenä kiikutin sen itse kassalle.


Viimeisenä musta napapaita-college Zarasta. Nyt on siis kovat paineet saada maha kesäkuntoon, että voi häpeilemättä vilautella masukaistaletta. 


Tämä ihanuus oli unohtunut multa kokonaan tosta aikaisemmasta Lindan aleostoksista. Mekko löytyi yllättäen Zarasta sekin. Ihanan helppo college-mekko on käytännölinen arkenakin. En oo oikein osannut ostaa Lindalle mekkoja niiden epäkäytännöllisyyden vuoksi, mutta tällaiset arkisemmat jokapaikan mekot ovat mun mieleen, toivottavasti linnunkin :-) 




-Trina








2 kommenttia: