lauantai 15. maaliskuuta 2014

14/3/14

Täällä on jo jonkin aikaa majaillut hieman kiukkuinen pikkuneiti. Hampaat ovat ilmeisesti edelleen riesana, vaikken uusia tulokkaita onnistunutkaan bongaamaan parilla pikavilkaisullani. Nukkumaan meneminen on ollut työläämpää, ja päivän mittaan kiivetään syliin aika useastikin. Eiköhän tämäkin kohta jo selätetä, luulisin, että voiton puolella jo ollaan :-). 


Keskiviikkona Linda matkusti ensimmäistä kertaa junassa. Tytön ilme oli näkemisen arvoinen, kun hän tajusi, että nyt liikutaan, vaikkei itse liikuttukaan mihinkään, ja tilaakin oli ympärillä vaikka kuinka. Junamatka oli selvästi nakeron mieleen, kun sai matkata äipän sylissä. Lipuntarkastajaakin piti hieman naurattaa ;-). Käytiin isojen tyttöjen mestoilla ( lue stadissa) moikkaamassa mun hyvää ystävää, joka päätti muutama vuosi sitten muuttaa Espanjaan. Ollaan yritetty aina hänen Suomessa käydessään sitten nähdä. Forum oli pistänyt kolmannen kerroksensa uuteen uskoon, ja se olikin mitä mukavin paikka lapsen kanssa hengailuun! Kaikki lastenliikkeet ja tilavat kahvilat samassa kerroksessa, me likey! 





Sovitin neidille mun äidin vanhaa mekkoa, eikä voi kuin kiittää siitä, että hän on tällaisia aarteita säilönyt! Aivan toisenlainen fiilis, kun tietää, että samainen mekko on ollut myös mun äipän päällä silloin aikanaan. Näissä kuvissa vielä aurinko paistaa, toisin oli tänään. Onneksi nyt sentään muutaman päivän ajan saatiin nauttia kauniista keleistä, jos tällä latauksella jaksais loput moskasäät ennen kevään tuloa. 






Oon kyllä todella tyytyväinen noihin lasipulloihin! On tullut juotua nyt parin päivän aikana varmaan enemmän kuin viime viikolla yhteensä. Oikeasti, niin huono olen juomaan vettä. Jospa asia korjaantuu tämän pirtsakan värisen pullon avulla. Ei muuta kuin ihanaa viikonloppua :-)!!






-Trina





2 kommenttia:

  1. Mä en kestä mikä kaunokainen tää teijän neiti on! Mä oon aina kaupoilla pyöritelly noita lasipulloja, pitäis varmaan napata joskus mukaan.

    VastaaPoista
  2. kiitos kovasti! :) Suosittelen kyllä lämpimästi! Niin paljon paremmin tulee mulla ainakin juotua vettä, kun on pullossa koko ajan mitä juoda. Eikä maistu muoville ;-))

    VastaaPoista