sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

messuilua

Eilen käytiin lapsimessuilla Lindan ja mun äidin kanssa. Nää olikin mun ensimmäiset lapsimessut, ja tykkäsin valtavasti. Tarjontaa oli kaiken ikäisille lapsille, vieläpä todella monipuolisesti. Ikinä en ole käynyt messuilla, joiden tarjonta on ollut näin kohdillaan!! Tungosta oli tietty, mutta se nyt olikin jo tiedettävissä.

Lempparipisteet olivat ehdottomasti Kids design blockin, Mainion sekä Gugguun pisteet! Ihastelin myös syvästi huokaillen Mainion pisteeltä löytyviä Luona in- kalusteita. Niitä tahtoisin kovasti myös omaan kotiin.   Jäi kyllä kaikinpuolin positiiviset fiilikset messupäivästä, ja tais mulla jäädä muutama eurokin matkasta ;-).
























Näille messuille tulee varmasti lähdettyä jatkossakin. Lindakin jaksoi reippaana koko pitkän messupäivän, junassakaan ei tullut kiukun kiukkua :-). Mitäs muut messuilla vierailleet tykkäsivät? 



-Trina





6 kommenttia:

  1. Ihana messu tunnelma näissä kuvissa! :)
    Itselle ei valitettavasti jäänyt paljon mitään käteen messuista, mikä on ihan hyväkin, kun säästyi rahat :D Tulee kyllä varmaan silti mentyä enskin vuonna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Otin hirveen vähän kuvia, mut yllättävän kivoja sieltä sit löytyi onneks :). Mulla oli jo tiedossa, mitä lähin ostamaan ja hyvä niin, koska olisin sortunut ties mihin ihanuuksiin :DD Ehdottomasti oon itekin menossa, huippumessut! :)

      Poista
  2. kivoja kuvia olet napannut ! ja ihanat löydöt :)

    VastaaPoista