keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Marimekko

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän oon alkanut lämmetä marimekolle. Mun lapsuudessa ja nuoruudessa Marimekko oli ennemminkin mummojen ja tätien juttu, mutta mistäköhän moinen on mieleeni juurtunut, sillä eipä kyllä ole enää!



Lindalle olen tehnyt muutamia kirpparilöytöjä Marimekolta, mutta nyt alennusmyyntien jyllätessä päätin klikata heidän nettisivuiltaan pari kivaa juttua neidin vaatevarastoa koristamaan. Mikäs sen raikkaampaa kuin raitakuosi kesäisissä väreissä? 




Kuvan keskimmäisen mekon Linda sai lahjaksi enon tyttöystävältä. Ai että, mikä herkku!! Mitoitukseltaan Marimekon vaatteet ovat hieman leveähköjä, mutta mun mielestä väljyys on mukavuudenkin kannalta vaan hyvä juttu! 

Ja eikun äkkiä kuteet koneeseen, jotta pääsen pakkaamaan ne neidin matkalaukkuun reissua varten :-))

p.s. Nuo pikkuhousut <3


-Trina



2 kommenttia:

  1. Mä en oo kanssa koskaan ollut erityisemmin Marimekkofani, mutta aina niitä meikkipusseja on tullut silti omistettua ja tietokoneen hiirenkin alla koristaa Marimekon hiirimatto, niin ja taitaa mulla yks sellanen Marimekon peltipurkkikin olla - no okei, tykkään Marimekosta! Oon kattellu myös noita vauvoje/lasten vaatteita ja ne on ihan ylisöpöjä kaikkine ihanine väreinee, ehkä mä lähden kanssa Marimekko-ostoksille! :)
    Ihania löytöjä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin vaan tajusin yks päivä Marimekolla juttuja hypistellessäni, että täällä mä oon käynyt nyt jo vaikka kuinka monta kertaa ihastelemassa vaikka mitä, että kyllä mä näistä taidan tykätä :DD Käy ihmeessä kotiuttamassa alesta vielä kun kerkeät, -50% oli ainakin nettisivuilla alet!! :-) Ja kiitos <3

      Poista