perjantai 3. lokakuuta 2014

3/10/14





Täällä me vielä ollaan, vaikka hiljaista on nyt töihinpaluun jälkeen ollut. Päätin pitkästä aikaa käyttää kaiken mulle suodun ajan täysin itseni rentouttamiseen, ja sekös on ollut ihanaa. 

Töihin on ollut tosi mukavaa palata, varsinkin, kun Linda pärjää hoidossa niin hienosti. Eipähän tarvitse olla liiaksi huolissaan minityypistä. Pääsi tän puolentoista vuoden aikana aika huolellisesti unohtumaan, kuinka paljon toisten ihmisten näkemisestä, ja aikuisesta juttuseurasta voikin olla iloa. Siitä mä mun työssäni nautin eniten. Ei sillä, etteikö kosmetiikka olisi mun suuri intohimo ;-). 

Linda tulee joka hoitopäivän jälkeen kotiin niin iloisin mielin, että tekisi mieli vaan itkeä. Ei löydy sanoja kuvaamaan sitä, kuinka onnellinen olen meidän hoitotädistä, joka on maailman paras laatuaan! 

Huomenna Lindalla onkin mummupäivä, kun mä olen töissä, ja Pauli omissa menoissaan.
Tällasta sillisalaattia tällä kertaa :-)

-Trina

2 kommenttia: